I have a dream...

Har en dröm... jag skulle vilja vara rubrikmakare på någon av våra kvällstidningar, alla fall någon gång ibland. Tänk så otroligt roligt man skulle kunna ha och jag skulle dessutom kunna få utlopp för min svaghet för ordvitsar. Anledningen till att jag kom att tänka på detta nu var två rubriker som Aftonbladet hade på sin hemsida igår. Den ena handlade om driftstörningen i Telias mobilnät. Enligt artikeln var hela Telias mobilnät fortfarande utslaget och som underrubrik stod det därför:
"Är du drabbad? Ring eller SMS:a oss"
Den andra rubriken handlade om fredprocessen i Mellanöstern och löd naturligtvis:
"Startskott för fredsprocessen i Mellanöstern" 

Enligt mig jätteroligt, men det säger kanske bara mest om mig...

Kommentarer
Postat av: Unique

"Startskott för fredsprocessen i Mellanöstern". Hahaha klockrent!! ;)

2007-12-02 @ 15:12:25
URL: http://unique80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0