Vilket skulle bevisas...

Blir beklämd när jag ser och läser detta... Mest för att nazismen och rasismen tillåts visa upp sitt fula tryne (efter att ha besökt Auschwitz som 14-åring kan jag inte förstå att det fortfarande finns nazistsympatisörer).

Men vad jag ännu mindre kan förstå är varför dessa mentala kalhyggen som tycker att de är så intelligenta, stora, starka, ariska, den enda rätta rasen etc. etc. väljer SpongeBob SquarePants som sin ultimata symbol. Jag menar en tvättsvamp som möjligen skulle kunna beskrivas som alternativintelligent. Men han kan väl knappast kunna beskrivas med nazisternas ledord. Men det bekräftar ju bara att de är totalt blåsta...
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0