Uppmuntrande ord...

Funderar på att bli doktorand... eller rättare sagt jag har kommit på att jag vill bli doktorand och har till och med sökt en tjänst. I samband med att jag skrev min ansökan så rådfrågade jag en vän som redan doktorerar, vi kan väl för skoj skull kalla henne "Dvärgen", om hon hade några tips och råd. Svaret som jag fick var kort och gott "gör det inte". "Dvärgen" har sedan efter det skickat följande länkt till mig... i uppmuntingssyfte antar jag då.

Men jag vet att hon menar väl... hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hmmm... undrans vem det kan vara... hmmmm...

2008-06-17 @ 17:22:44
Postat av: Mägnuz

Ja, den är riktigt lurig...

2008-06-21 @ 20:02:54
URL: http://magnussandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0