Ångra det man gjort eller ångra att man åkte fast?

Såg att fotbollsspelaren Dusan Djuric har åkt fast för rattfylla, och att han ångrar sig. Han blev tagen när han körde med sin bil på en cykelväg. Klart som tusen att han ångrade sig... han åkte ju fast. Hur ofta är det inte att vi ser kända svenskar som åker dit för rattfylla, eller för den delen något annat brott, åker fast och sedan går ut i pressen och ångrar sig. Vad jag skulle vilja se är någon som går ut i pressen och ångrar något som denne ännu inte har åkt fast för.

Dusan är i gott sällskap... eller vad tror ni annars att följande personer har gemensamt:

image101image102image103image104


Listan skulle tyvärr kunna göras ännu längre med t.ex. Ralf Edström och Antonio Lindbäck, och då är detta fortfarande bara svenska kändisar.


Kommentarer
Postat av: Bossan

Ångar...? Som i "Uh, oh, that isn't smoke, it's steam. Steam from the steamed clams we're having.
Mmm -- steamed clams."...??

2008-01-07 @ 23:03:21
Postat av: Megnuz

Hade det inte varit för att undertecknad varit så fenomelt klantig och skrivit fel på fler än ett ställe så hade jag skrivit ngn kommentar om "min bror - språkpolisen". Nu låter jag alltså bli och vill istället framföra ett tack till bror.

2008-01-08 @ 11:14:58
URL: http://magnussandberg.blogg.se
Postat av: Bossan

Du får ge credden till Becke, det var hon som såg det. Jag är halvt dyslektisk och såg inte stavfelen, det gör jag nästa aldrig (tur för rättstavningsfunktionen i Word)!!

2008-01-08 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0