Vem är T9-ansvarig och vad har han för hobbies?

Apropå Snaskefars inlägg om mobilstavningshjälpen T9 så informerade en av mina vänner mig om att ordet "gruppvåldtäkt" finns med i ordlistan. Han hade svårt att förklara hur han visste att ordet finns med. Hans förklaring var att han hade en kompis som berättat det. Lät lite lamt, men insåg precis att jag använder precis samma lama förklaring. Jag har hursomhelst lite svårt att förstå att ordet finns med över huvudtaget och ännu svårare att komma på ett tillfälle där man behöver använda ordet i ett SMS.


När man skriver ordet får man dessutom upp ett alternativ, "Gruppvåldtack". Är inte säker på vad det betyder. Vill nog helst inte veta...

image106
Gruppvåldtack?

Kommentarer
Postat av: Snaskefar

http://snaskefar.blogg.se/100207104620_prioritering.html

Jag uppmärksammade det för nästan ett år sedan. Fråga mig gärna hur jag kom på det.

2008-01-29 @ 20:25:47
URL: http://snaskefar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0